? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

TAG

Tuesday, January 12, 2010

LATIHAN FUTSAL DI PAROI

Huhhhhhhh......penat dan seronok main futsal ni.... ini semua sempena pelawanan persahabatan bola sepak Kerabat Diraja dengan Selebriti pilihan Radio Malaysua Negerifm Pada 17,Jan.10'jadi kami memulakan latihan sebelum meghadapi pelawanan yang sebenar..untuk memastikan fizikal dan mental kami kuat dan cergas hahahahah... Dua wira selebriti Negerifm sebelum memulakan latihan.


Khalaf Ronaldo Dan Shah Carlos

Bersedia Untuk Memulakan Latihan..dengan stokin pendek heheehh


Ramai juga selebriti negerifm yang sertai termasuklah Ketua Bahagian rancangan Kami En.zaidi bujang @ Zaidi drogba...turut serta juga artis2 yang akan bersama memeriahkan pelawanan pada hari tersebut..

Gaya mesti perlu...






Walupun keletihan tetapi tetap bersemangat






Wow seksinya....





Harapan kami supaya pelawanan persahabatan ini akan dapat memeriahkan lagi sempena Ulangtahun Keputeraan DYMM Yang Di-pertuan Besar Negeri Sembilan ke-62 yang akan diadakan di padang Awam,Bandar Diraja Sri Menati Kuala Pilah..Datanglah beramai-ramai





0 comments: