? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

TAG

Sunday, January 10, 2010

PELAWANAN PIALA SUMBANGSIH DI STADIUM PAROI

Inilah petama kalinye krewpagi mengulas di Stadium Tuanku Abdul Rahman paroi yang dibimbing oleh dj Adam Tahir Dan Rauf abdul Rahman sempena pelawanan Pembukaan piala liga super.

Memang seronok sebab behadapan dengan Ribuan penyokong Yang datang Untuk memberikan sokongan kepada pasuakan masing2, yang mana pada malam itu petemuan yang amat sengit diantara Negeri9 menentang Selangor untuk merebut Piala Sumbangsih...Tetapi Pelawanan pada malam itu tidak memihak kepada pasukan n9 yang tewas 2-1 kepada selangor.
INilah sebahagian penyokong pasukan n9 yang membanjiri Stadium pada malam itu


Sorakkan menggegarkan stadium pada minit ke-26 Apabila n9 berjaya menjaringkan gol yang pertama





akhir kata taniah kepada pasukan n9 kerana menunjukan prestasi yang boleh membanggakan..bak kata jurulatih wan jamak.. n9 kalah pada malam itu kerana kalah dari pengalaman..dan terima kasih kepada semua penyokong n9 yang tidak henti2 memberikan sokongan SYABAS DIUCAPKAN


0 comments: