? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

TAG

Friday, February 12, 2010

DINNER TERAKHIR DI TEMINAL ONE SREMBAN

Salam satu malaysia kepada semua yang masuk ke blog shah..dah lama tak jumpe kan..sorry coz buzy sikit sekarang ni..cume shah nak kongsikan dinner terakhir shah di teminal one..coz hujung bulan dua ni shah last kat teminal one ncoz nak fokus sepenuhnya di RTM..memang berat juga shah nak lepaskan keje di teminal one tapi apa yang shah pegang untuk seseoarng itu ingin berjaya die perlu melakukan pengobanan dalam apa jua pun....he3 dah macam pakar motivasi lah pulak.. Ni sebahagian orng2 kuat di teminal one..malam tu sampai kembung perut shah naik juga la berat badan 2kg tapi still maintain

dinner malam tu bertempat di Klana resort..macm2 ada best juga la coz dapat juga kita orang tenangkan fikiran..

James Bond..heheheheh...






Cik Dura..pangkat akak2 je ataupun makcik2 he3...apapun shah banyk timba pengalaman di teminal one macm2 yang shah dapat di teminal one dengan pengalaman yang ada shah akn curahkan di RTm utamanya di Negerifm sekarang..tq teminal one..




0 comments: